Yoooo Mah Homieeees!!

Yoooo Folks ! Klaajjjs is in dah house!

 Nu är det såhär att jag hamnade på akuten tack vare ett ... pinsamt men sant ... ett jävla sudd med en pokémon på!
det var i fredags sissta skoldan så skulle jag gå ner för trappan i aulan och så ligger det där jävla suddet där på trappsteget och jag halv springer. Själv klart så landar jag på suddet och flyger baklänges och skallar min polare i pannan samt jag fortsätter ner mot golvet och slår i bakhuvudet i ett trappsted jäkligt hårt. jag mins att jag vart jävligt yr och såf typ inget bara en jävla massa flimmer typ som då man får en kraftig migrän. jag låg bara där och fattade inget kunde nästan inte ens röra mig. sen då jag fått tillbaka lite av medvetandet så sätter jag mig halverst upp och halverst upp och försöker hitta vad som va i trappan. Jag kände nått runt med handen och tänker vet fan har lagt en kul jävla skit sak mitt i jävla trapp fan! jag tar en titt på kulan och det visar sig att det är ett fanskap till pokémon boll sudd!

jag låg i trappen kanske 5-10 min till sen så kom nå folk med en bil typ ambulans tror jag och körde mig till akuten...
jag hade tydligen fått en grov jäkla hjärnskakning och höll på till att bli eller var en liten hjärn blödning ... va fan e oddsen att ett jäkla sudd kan förstöra en hel helg ... jag komm just hem och är helt borta med tankt på de verktabletter jag fick ingen aning om vad det är men nog kan man säga att dom bedövar xD man blir fan helt flumm av dom  xD haha men nog om detta jävuls skap så säget jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0